26.2.11

jason derulo - blind

Ik zou willen dat het zo was als in het begin van onze relatie en dat je me miste als ik niet bij je was.
Dat je van me hield zoals van niemand anders en dat je het fijn vond als ik naast je lag.
Ik zou willen dat je je best weer voor me deed en dat we samen leuke dingen deden.
Dat je niet genoeg van mij kon krijgen en dat we voor geluk met elkaar streden.

Maar ik hou mezelf voor de gek en het is niet zoals vroeger.
De tijden zijn veranderd en ik zou niet droeviger kunnen zijn.
Want wat is een relatie als hij vol zit met leugens?
Leugens waarvan je mij liet geloven dat het de waarheid was, waarvan ik ze geloofde alleen maar omdat jij het zei en waarvan ik nooit had kunnen denken dat het leugens waren.
Leugens waarvan onze relatie kapot is gegaan.

Het is beter zo, we blijven vrienden, maar zelfs dat was een leugen.
Ik ben voorgelogen, vernederd, gekwetst en mijn hart is gebroken.
Ik zou willen dat je de pijn kon voelen die je mij hebt bezorgt.
Maar nog liever zou ik willen dat we weer samen konden zijn en dat je de pijn zou wegnemen.
Dat we gelukkig konden zijn samen in een wereld zonder leugens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten