7.3.11

jason derulo - what if

Alle lieve sms'jes, die ik het jaar door heb bewaard, worden nu verwijderd.
Ik doe dit met tranen in mijn ogen, al weer ik dat het beter is zo.
Ik wil je niet eens terug nemen en daarbij kan en mag ik het niet.
Maar je kunt het mij niet kwalijk nemen dat ik huil terwijl je zegt hoeveel je van me houd en dat je me nooit meer laat gaan.
Hoe gelukkig je met mij bent, dat ik van jou ben en nooit van iemand anders zal zijn.
Kun je het mij kwalijk nemen dat er een traan over mijn wangen stroomt wanneer je mij verteld dat ik een droom voor jou ben en hoe erg je me mist.
Je kunt het mij niet kwalijk nemen dat mijn hart opnieuw breekt wanneer jij zegt dat ik de beste voor jou ben.
Dat kun je mij niet kwalijk nemen.
Toch?

Deze woorden zijn voor altijd, maar de betekenis is nooit meer als voorheen.
Daarom doe ik nu een poging om deze woorden te wissen, ze uit mijn leven te verbannen, alsof ze daar nooit waren.
Zodat ik ze kan vergeten en zodat ik niet hoef te beseffen dat al deze woorden leugens zijn geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten